loading...

آتليه بارداري

آتليه بارداري

بازدید : 157
11 زمان : 1399:2

آيا عكاسي بارداري با ديگر شاخه هاي عكاسي پرتره تفاوت دارد و به تخصص نياز دارد؟!!

يكي از شاخه هاي تخصصي عكاسي كه امروزه خيلي قابل توجه خانواده ها و بخصوص مادران قرار گرفته است، عكاسي بارداري در آتليه بارداري يا عكس مادري(Maternity) مي باشد. روشها و ديدگاههاي متفاوت و شباهتهايي بين عكاسان براي گرفتن عكس بارداري وجود دارند كه به مهارت، تسلط به فن نورپردازي و خلاقيت عكاس بارداري بستگي مستقيم دارند.

سبك كار عكاسي بارداري آتليه بارداري اميران چگونه است؟!

در آتليه بارداري اميران، عكاسي بارداري به صورت حرفه اي، با نگاه خاص به حالتهاي مادرانه، پدرانه و لطافتهاي ظريف دوران بارداري انجام مي پذيرد و خانم هاي باردار ميتوانند اين لحظات زيبا، فراموش نشدني و تجربه شيرين مادر شدن را براي هميشه در آتليه عكس بارداري اميران خاطره نمايند. لباسها و پارچه هاي ظريف و مخصوص عكس بارداري يا همان عكس مادري(Mathernity) در آتليه تدارك ديده شده است كه عكاس با توجه به چهره مادر و تجربه براي عكسهاي انفرادي بارداري استفاده مي نمايد.

وروديه در نظر گرفته نشده است ولي حداقل سفارش چاپ داريم يعني مشتري در انتخاب سايز و تعداد عكس مختار است ولي بايد سايز و تعداد چاپ را به گونه اي انتخاب نمايد تا حداقل سفراش را كامل نمايد، سقفي وجود ندارد و مشتري در صورت دلخواه ميتواند چند برابر ۳۰۰ هزار تومان سفارش چاپ داشته باشد و اين مسئله به تعداد و سايزهاي عكسهاي چاپي انتخابي بستگي دارد.

چه لباسها و امكاناتي براي عكس بارداري موجود است؟!!

براي عكاسي بارداري ۴۵ دقيقه تا ۱.۵ ساعت زمان در نظر گرفته ميشود و معمولا از فونهاي تك رنگ بويژه سفيد، مشكي، صورتي بافت دار، آبي و گلبهي و.. عكاسي استفاده ميشود و بهترين لباس ، پوشش و فيگور عكس با راهنمايي عكاس به بهترين شكل ممكن، آماده عكاسي ميشوند. معمولا مادر براي عكاسي از ۲ تا ۴ فون(بك گراند) در اين تايم شرايط لازم را دارد و بهترين عكسهاي بارداري آنهايي هستند كه فيگور و نورپردازي در آنها اولويت اصلي كار عكاس ميباشد و نوع پوشش پدر و مادر نوزاد نيز بسيار ساده، تك رنگ و بخصوص رنگهاي روشن مثل سفيد يا ليمويي و … باشد.

در آتليه بارداري ما براي عكسهاي انفرادي مادران، لباسها، پارچه ها و كلاه و گل سرهاي زيبا و مخصوص داريم و بابت استفاده از آنها، هزينه جداگانه در نظرگرفته نشده است.

در صورت لزوم كفشها يا پاپوشهاي مناسب با لباس شما كه از پيش به طور كامل شسته شده و درون جعبه يا پلاستيك باشند تا اجازه ورود به اتليه اميران را داشته باشند و لباس داخل آتليه تعويض ميشود بخصوص لباسهاي بلندي كه بر روي زمين كشيده ميشوند.

عكاسي بارداري

براي اطلاع از قيمت هر سايز عكس و همچنين شرايط رزرو زمان عكسبرداري، خواهشمنديم حداقل از سه روز تا يك هفته پيشتر با آتليه بارداري تماس بگيريد.

بازدید : 133
11 زمان : 1399:2

آتليه بارداري يكي از شغل هاي در حال رشد براي عكاسان حرفه اي به شمار مي رود . اما مستندسازي اين دوران شيرين بارداري و حاملگي مي تواند يك موضوع چالش برانگيز باشد .

با اين حال با كمي حساسيت و دقت در گرفتن عكس ها,عكس بارداري نه تنها مي تواند باعث شود كه آن خانم باردار عكس هايش را براي هميشه عزيز و گرامي بشمارد بلكه تجربه اي خواهد شده كه آنها هرگز فراموش نخواهند كردو در نگاه خوش بينانه به ديگران نيز نمونه عكس بارداري را توصيه خواهند كرد.

مانند تمام موضوعات نقاشي ,يك خانم باردار مي خواهد تا در دوران بارداري خود مجلل و زيبا به نظر برسد .

ما نكاتي مهمي را كه در هنگام عكاسي بارداري بايد لحاظ كنيم بيان مي كنيم .

نكات عكاسي بارداري براي قبل و در حين عكس گرفتن

هفت ماهگي دوران خوبي براي عكاسي باردراي مي باشد .با رعايت اين نكته مادر باردار بهترين دوران بارداري خود را هنگام عكاسي خواهد داشت . در دوران هشت يا نه ماهگي ممكن است او احساس شديد خستگي در دوران بارداري داشته باشد و از شكل خود راضي نباشد .كه اين باعث كاهش اعتماد به نفس مي شود ,چرا كه اعتماد به نفس كليدي ترين نكته در حين عكاسي بارداري مي باشد .

مخاطب خود را تشويق كنيد تا آرايش خود را مثل هميشه انجام دهد .تا اعتماد به نفس و خاص بودن هميشگي را براي عكس برداري بارداري داشته باشد . حتي مي توانيد از يك دوست درخواست كنيد تا أرايش را براي مخاطب شما انجام دهد .

به مخاطب خود گوش فرا دهيد و به او احساس آرامش و امنيت را منتقل كنيد تا اينكه بخواهيد باردار بودن او را هاي لايت كنيد.

از زاويه بالا عكس برداري بارداري را انجام دهيد تا زيباتر به نظر برسد .

اگر شما تصميم گرفته ايد تا از مخاطب خود در خانه عكس برداري كنيد ,اطمينان پيدا كنيد كه فضاهاي درهم و برهم را به خوبي پوشانده ايد . معمولا اتاق خواب و اتاق خواب جاي خوبي براي عكاسي بارداري مي باشد .

به صحبت كردن با مخاطب خود بپردازيد و به اعتماد به نفس بدهيد كه چقدر در اين دوران بارداري زيبا به نظر مي رسد. همچينين اگر پدر نيز در آن مكان حضور دارد از او درخواست كنيد كه با بودن در كنار همسرش در عكس برداري به مخاطب اطمينان دوباره بدهد .

هميشه عكاسي را به صورت رنگي انجام دهيد !! خيلي از مخاطبان در ابتدا درخواست عكس سياه و سفيد در آتليه بارداري را دارند,اما اين مهم است كه شما عكس برداري رنگي از بارداري انجام دهيد زيرا شما هر دو مورد رنگي و سياه سفيد را در مراحل بعدي داريد!!!پس بنابراين اگر آنها نظرشان را تغيير دهند شما براحتي اين تبديل را انجام مي دهيد.

از مخاطب خود درخواست كنيد تا يك پيراهن يا يك جامه بلند همراه با خود بياورد . بنابراين او مي تواند بين عكس هاي لباس هايش را تعويض كند.لباس ها به خانم بادرار كمك خواهند كرد تا احساس آرامش كند.

اگر خارج از خانه را براي عكاسي بارداري انتخاب كرده ايد ,سعي كنيد يك عكس نيم رخ با در معرض قرار دادن پس زمينه بگيريد . اين نمونه عكس هاي بارداري هميشه محبوب تر هستند .

اگر شما به دنبالبهترين آتليه بارداري هستيد ، آتليه عكاسي اميران به دليل تخصص و سابقه در عكاسي بارداري مي توانديكي از گزينه هاي شما يعنيبهترين اتليه بارداري در تهرانباشد.شما همچنين مي توانيد عكاسي بارداري در منزل را به كادر مجرب عكاسان خانم ما بسپاريد.

بازدید : 241
11 زمان : 1399:2

آتليه بارداري اميران به ثبت انتظاري مي پردازد كه انسان را قدمي به تكامل نزديك مي كند.تكاملي از جنس آسماني، تكاملي كه پدر و مادر شدن نام دارد. اين نه ماه شيرين، كودكي را در بر دارد كه از آسماني رويايي به حقيقت مي پيوندد. و همچنين پدر را به تكيه گاهي امن تر و استوار تر تبديل مي كند. در اين زمان كه فرشته اي منحصر به فرد در وجودِ با ارزشِ مادي پرشور قرار گرفته، لحظه اي از ثبت اين حس پاك در كنار ما شكل مي گيرد كه همواره جزئي از بهترين و فراموش نشدني ترين قسمت هاي زندگي خواهد بود.

آتليه بارداري خوب در تهران يكي از دغدغه هاي بزرگ براي مادران و والدين به شمار مي رود. زيرا ثبت لحظات شيرين و خوب براي كودك و نوزاد خيلي براي خانم‌ها مهم است. عكاسي كودك و عكاسي نوزاد حرفه ي ماست!! پس با خيال راحت مي‌توانيد به آتليه سلنا در خيابان دولت تشريف بياوريد و به عنوان يك آتليه عكس و عكاسي كودك و نوزاد به آتليه اميران اعتماد كنيد.نگران انتخاب در تعداد عكس براي كودك و نوزاد خود نباشيد!!

در آتليه اميران هيچ محدوديتي در انتخاب تعداد عكس وجود ندارد! پس با خيال راحت پس از عكاسي به خانه خود برويد و عكس‌هاي كودك و نوزاد تان را در كنار خانواده و با خيال راحت انتخاب كنيد. اين قابليت باعت مي‌شود كه مشتريان ما را به عنوان آتليه تخصصي كودك در تهران و آتليه تخصصي نوزاد در تهران به شمار بياورند.

بديهي است كه شهر تهران يكي از كلان ترين و بزرگ‌ترين شهرهاي ايران به شمار مي رود. خانم‌هايي كه به دنبال آتليه بارداري در هر نقطه از تهران (شرق ،‌غرب ، شمال ، مركز و جنوب) هستند اكثراً برايشان مهم است كه آتليه كودك در تهران كه به دنبالش هستند از لحاظ مسير هم نزديك به منزل هايشان باشد

بازدید : 281
11 زمان : 1399:2

داشتن عكسهاي رويايي و زيبا با نورپردازي خاص مادرانه و عكسهاي رومانتيك دو نفري با همسر در آتليه بارداري ، مزيتي است كه نميتوان از آن براحتي گذشت. خانم هاي باردار ميتوانند با همسر و ديگر فرزندان خود نيز در آتليه عكسهاي زيبايي بگيرند كه گوياي خاطرات دوران بارداري باشد و لحظات انتظار نوزاد جديد خود را براي همه خانواده ثبت نمايند. همچنين كساني كه در آتليه عكس اميران عكس بارداري بگيرند ميتوانند براي داشتن عكس از نوزاد خود در منزل و بين ۵ تا ۱۲ روزگي نوزاد از اتليه زويا در تايين ميزان حداقل سفارش عكس خود تخفيف ۵۰ درصدي دريافت كنند. براي كسب اطلاع در اين مورد صفحه عكس نوزاد ۵ تا ۲۵ روزه را حتماً مشاهده و مطالعه نماييد.

بهترين زمان براي داشتن عكس بارداري چه زماني..؟!!

بهترين زمان براي گرفتن عكس بارداري و مراجعه به آتليه بارداري از هفته ۳۲ تا هفته ۳۶ بارداري مي باشد و آنهم در صورتي كه مادر در وضعيت نرمال باشد و استراحت مطلق نباشد چون سلامت مادر و كودك و همچنين زيبايي عكسها براي ما اهميت ويژه دارد.

چگونه نمونه عكس بارداري ببينيم؟!!

براي مشاهده نمونه عكس بارداري، با عرض پوزش از پدران و همسران عزيز و گرامي، بخاطر حفظ حريم خصوصي اشخاص و قوانين، مادران ميتوانند با هماهنگي قبلي در آتليه بارداري به صورت حضوري نمونه هاي عكس بارداري را مشاهده نمايد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 2899
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی